1974-1979

Utställningar 1974-1979

1974 första året med Söderhamns Konstförening

Pär Ljusberg, Anna Biller, Bisse Thofeldt, Emil Claer, Erik Löfgren, Bengt Forsberg, Einar Hagnestad, Lennart Rosensohn, Hans Hedenström, Lena Ljusberg, Rolf Birgerson, Martin Lindberg, Denis Steen, Harald Sandberg, Nils Törnkvist, Edla Andersson, Mårten Andersson, Bertil Bertell, Elsa Castello, Emil Clahr, Conny Dellkrantz, Bertil Forsberg, Gunnar von Gegerfeldt, Gunnar Greiber, Gottfrid Hård, Kerstin Stjärnlöv, Bertil Strandberg, Fritjof Strandberg, Einar Visander

1975

Einar Svedin, Harald Sandberg, Christina Cluge, Ola Granaath, Lennart Larsson, Mona Söderberg, Gösta Bohm, Agneta Toråker, Per Englund, Mona Söderberg, Gustaf Arne, Bernt Jansson, Roger Hansson

1976

Thord Larsson, Gunnar Allvar

1976-78

Ulf Wahlberg, Lennart Larsson, Dan Wahlbeck, Elsie Tapper, Eva Wastenson, Margareta Ridell, Lauri Tuominen

1979

Mats Jonsson, Yvonne Lind, Åke Lindholm, Mikael Schrömer, Lena Hassel, Ulla Helenius-Reit, Ingrid Ellmer, Elina Mytnik, Bengt Källman