2000-2009

Utställningar 2000-2009

2000

Hans Hedenström, Thorvaldur Thorsteninsson, Ellen Jakobsson, Viktoria Brännström, Jenny

Stålhamre, Petra Rahm, PG Thelander, Lena Andersson, Jens Assur, Tomas Rösth, Jilka Halso, Anna Claren

2001

Britt Ruuska, Malin Wikström, Mimmi Larsson, Karolina Kristensson, Mats Olofgörs, Hans Petersson, Harald Hohansson, Jan Tillander, Gunnar Falk, Angela Duran, Leif Svensson, Sune Herbertsson, Nina Eriksson

2002

Charlotta Mickelson, Linnea Järpeland, Fredrik Näsholm, Eva Marklund, PerOla Svensson, Helena Adolfsson, Jossbet Werkmaster, Ingrid Olsson, Maj-Britt Engström, Lena Ekman, Janne Hilmersson

Gnobert Bobles, Janne Hilmersson, Lena Ekman, Ola Granath, Lars Westerman

2004

Lars Westerman, Eva Björkström, Petter Pettersson, Åsa Brandt, Jöran Österman samt jubileumsutställningen med Söderhamns-konstnärer (Pär Ljusberg, Jan Tillander, Elsie Tapper, Lillemor Wise-Fransson, Mats Jonsson, George Ayres, Eva Wastenson, Eilert Andersson, Sven-Erik Forsgren, Lauri Touminen, Anders Lindström, qnq Stefan Larsson), Britt Ruuska, Göran Strandow och Seija Laukkanen). Åsa Brandt, Anna Sjons Nilsson och Karin Sjons Westberg

2005

Lars Lerin, Lillemor Weise, Föreningen Emaljstaden i Falun (Malou Backman Nilsson, Margareta Dankard, Gösta Backlund, Iris Santén, Jini Hedblom, Aina Anliot, Ulla Helenius- Reit, Brita Andersson, Roland Backlund, Pia Elfström, Bo Simeon Eriksson, Yngve Mauritsson, Lena Wennberg, Pamela Törn Skoglund, Kia Kullander, Margareta Hagegård, Björg Bendiktsen Román, Ragnhild Fredell, Anna Fjällbäck och Yngve Svedlund),HAKA gruppen (Anna-Karin Brus, Helena Laukkanen, Agneta Forslund, Katarina Sundkvist-Zohari), Ludmila Pavlovska samt VLKBTF (Linda Wallin, Teresa Bortoluzzi, Viktoria Andersson, Frida Breife, Barbro Ekström och Karin Elmlund).

2006

Vyvyanne Bennet, Anna-Carin Stenman, Märta Janowiczs, Ingela Jönsson, Annika Alm

2007

Lasse Åberg, Inger Åberg, Siv Gustafsson, Marianne Aall, Ann-Marie Stewing, Börje Grönberg, Bisse Thofelt, Björn Ståbi, Sture Collin