2010-2015

Utställningar 2010-2015

2010

Leif Nordlöf och Lisa Ekman, Marianne Aall, Monica Andersdotter, Ulf Lundell, Göran Strandow, Drömverkstan och Narek Aghajanyan

2011

Marie-Claire Lundeberg och Jonas Netterberg. Frida Söderberg, Lisa Blad, Linnéa Jonsson, Hannah Jonsson, Sabina Mårdenkrans, Caroline Johansson. Eva Marklund, Elsie Tapper, Hjördis Johansson Becker, Åsa Wängelin. Christina och Dieter Kluge.Linda Shamma Östrand

2012

Diana Andersson, Birthe Wesselhöft, Mats Jonsson, Ulf Lundkvist, Eilert Andersson & Jan NO Nilsson Christina Hedlund och Anna Lindkvist Adolfsson.

2013

Haka (Anna-Karin Brus, Agneta Forslund, Helena Laukkanen, Katarina Sundkvist Zohari, Natasha Dahnberg), Ingmarie Utbys och Roland Backlund, Peter Flink och Jonas Ahlin, Ung konst (Pär Forsgren, Lina Söderberg, Erik Uddén och Frida Östrand-Myrlund), 3xNatur (Ola Granath, Örjan Sandenor och Staffan Thelin), Bo Söderström, Gudrun Åsling och Kerstin Åsling Sundberg, Eigil Thorell

Skapande medlemmar (Eije Gisselsson, Lilian Meijer, Anders Bergqvist, Eilert Andersson, Linda Sandgren, Anders Lundin, Elisabet Lundwall, Lisa Ekman, Anette Thor, Elsie Oskarsson, ​ Ann-Caroline Breig, Eva Boström, Margareta Gisselson, Ann-Christine Modin, Eva Eriksson, Margareta Sosnierz, Ann-Katrin (Trillis) Klingehed Uhl, Ewa Ridwall Isacsson, Margaretha Wallstedt, Anna Jakobsson, Marianne Aall, Gabriella Petterson, Marja Lundbäck, Barbro Hopfgarten, Mats Holm, Bengt Bengtsson, Hilary South Gustavsson, Monica Balkefors, Bengt-Göran Källman, Berit Thunberg, Ingela Andersson, P-H Laurin, Birgit Fredriksson, Petra Wessinger, Britt Ruuska, Karin Gustavsson, Karin Hansson, Sonja From, Carina Rist, Kristina Norén, Sture Claesson, Clara Lundwall, Susanne Jonsson, Lars "Arvid" Arvidsson, Daven Xu, Lauri Tuominen, Wivi Rönnbäck-Eck)

2014